Powered by Blogger.
RSS

Thursday, March 7, 2013

Wakaf rehal untuk sekolah maahad

Salam,






kepada para dermawan/tuan-puan/sahabat-sahabat,



sekolah maahad tarbiyah al ismlamiyah (matri) di perlis memohon bantuan saya mengusahakan wakaf rehal untuk sekolah mereka.



keperluan mereka ialah sebanyak 900 buah namuan setakat ini saya hanya mampu mewakafkan 200 sahaja.



justeru itu, saya memohon agar tuan/puan yang mempunyai kelebihan rezeki dan berhajat untuk melaksanakan ibadah wakaf mewakafkan rehak untuk sekolah ini.



harga RM35.00 (termasuk kos urus dan kos lori) sebuah. tuan/puan boleh sms kepada saya 016-3283909 untuk mewakafkan rehal dengan menyatakan berapa buah yang tuan/puan ingin wakafkan. atas kerjasama tuan/puan saya ucapkan ribuan terima kasih.



yang benar,



Mahawa Pilus



Pengasas Tabung Anak Yatim dan Fakir Miskin Tapin (TAYT)

No comments: