Powered by Blogger.
RSS

Sunday, December 5, 2010

MAJLIS PENYERAHAN QURAN WAKAF DLL





















































Salam,

kepada semua dermawan,

dengan diiringi doa dari semua penerima quran. rehal,yaasin dan al-matsurat. mereka mendoakan tuan/puan dirahmati Allah dan mendapat keberkatan.

untuk makluman :

nama majlis : MAJLIS PENYERAHAN SUMBANGAN MUSHAF DAN YAASIN
tempat ; IPG KAMPUS PENDIDIKAN ISLAM, BDR BARU BANGI
tarikh : 4 Dec 2010.
PENERIMA : 14 BUAH SEKOLAH AGAMA BANTUAN KERAJAAN (SABK) /PUSAT PENGAJIAN PONDOK DAN PUSAT-PUSAT PENGAJIAN TAHFIZ DI PERAK.

JUMLAH QURAN YANG DIWAKAFKAN : 261 BUAH
yaasin = 131 naskhah
rehal : 50
al-matsurat = 50
sejadah = masih belum diserahkan kerana tidak mendapat sambutan yang menggalakkan. hanya ada 5 helai daripada 50 yang diperlukan.

memandangkan masih ada yang memerlukan, sumbangan terutama rehal. al-matsurat dan yaasin akan ditambah lagi.

sekian. saya mengucapkan ribuan terima kasih atas sumabanagn dan keperihatinan dan sokongan puan terhadap TAYT.

salam dan doa dari semua ustaz/ah saya (pelajar-pelajar saya)

mohon layari facebook saya MAHAWA PILUS untuk gambar-gambar yang lebih jelas.
tolong juga forward gambar dan info ini kepada kawan-kawan lain yang telah menyumbang kerana saya tak mengenali semua dermawan.....

No comments: